Zgłoszenia problemów z dostępnością lub nieprawidłowego działania interfejsu
Dbając o wysoką jakość świadczonych usług, dokładamy wszelkich starań aby oferować usługi na najwyższym poziomie. Jeśli na etapie testów integracyjnych wystąpią przeszkody uniemożliwiające prowadzenie testów – prosimy o przekazanie informacji w tym temacie. Bank dołoży wszelkich starań, aby rozwiązać zaistniałe problemy.
W celu zgłoszenia zidentyfikowanych problemów prosimy o wypełnienie formularz zgłoszenia problemu.
Na przesłane zgłoszenie odpowiemy w najszybszym możliwym terminie, po uprzedniej weryfikacji uprawień TPP.
Przerwy serwisowe
Nasze systemy bankowości elektronicznej, środowisko testowe Sandbox, a od 14 września 2019 r. również produkcyjny interfejs PSD2 naszego Banku wymagają cyklicznych prac serwisowych. Wiążę się to z krótkim brakiem dostępu do danych zarówno dla TPP jak i naszych Klientów. Informację o planowanych przerwach serwisowych będziemy publikować na tej stronie z wyprzedzeniem.