arrow arrow2 faq_chart faq_mess faq_doc faq_folder faq_clock faq_mail firma czlowiek uniqueArrow rolnictwo arrow-bold-down arrow-bold-left arrow-bold-top arrow-bold-right arrow-light-top arrow-light-left arrow-light-bottom arrow-light-right fb twit googlep hours ikonkainfo linkedin mail okooutline partnerstwo phone scrollTo sgb_ikonka_phone2 solidnosc stabilnosc tradycja where arrow arrow2 download alert login sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom close search

Zgłoszenia naruszeń - Kujawski Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim

Zgłoszenia naruszeń

Kujawski Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim informuje, iż w ,,Procedurze zgłoszeń wewnętrznych w tym anonimowego zgłaszania naruszeń prawa oraz obowiązujących w KBS w Aleksandrowie Kujawskim procedur i standardów etycznych,, wdrożył zapisy Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r.          o ochronie sygnalistów.
W/w Procedura spełnia łącznie rolę:

Wprowadzona Procedura dedykowana jest w szczególności obecnym lub byłym pracownikom, współpracownikom, kandydatom, stażystom, dostawcom, kontrahentom, akcjonariuszom czy Członkom Organów Banku.

Podstawowy katalog naruszeń prawa, które mogą być zgłaszane obejmuje następujące obszary: korupcja, zamówienia publiczne, usługi, produkty i rynki finansowe, przeciwdziałanie praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, bezpieczeństwo produktów i ich zgodność z wymogami, bezpieczeństwo transportu, ochrona środowiska, zdrowie publiczne, ochrona konsumentów, ochrona prywatności i danych osobowych, bezpieczeństwo sieci i systemów teleinformatycznych, inne nieprawidłowości, o których mowa w ustawie, o ile informację o danym naruszeniu osoba zgłaszająca uzyskała w kontekście związanym z pracą. W ramach niniejszej Procedury Pracownicy mogą zgłaszać
dodatkowo przypadki naruszenia regulacji wewnętrznych oraz nieprzestrzegania standardów etycznych.

Zgłoszenie powinno zawierać przejrzyste i możliwie pełne wyjaśnienie na czym polega naruszenie, opis wszystkich znanych szczegółów danej sytuacji (kiedy miała ona miejsce i na czym polegała nieprawidłowość, a także przedstawiać jak najwięcej dodatkowych informacji, takich jak listę świadków czy posiadane dowody (e-maile, zestawienia, faktury, itp.).

Przy składaniu zgłoszenia rekomendujemy podanie adresu do kontaktu (np. adres korespondencyjny czy adres e-mail).

Brak jego przekazania uniemożliwi lub znacznie utrudni komunikację pomiędzy Bankiem a sygnalistą, co w konsekwencji może uniemożliwić przekazanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia lub informacji zwrotnej po zakończeniu działań następczych.

Zgłoszenia należy kierować przy pomocy formularza dostępnego pod adresem:
https://www.kbs-bank.pl/formularz-naruszenie-praw-i-standardow-etycznych/

Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tu: “Zasady Cookies”

Zatwierdz
Zatwierdz